Известие

Collapse
No announcement yet.

Подгрев на ЕЛ. седялки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Подгрев на ЕЛ. седялки

    Някой сблъсквал ли сее с такива седялки на които не им работи подгрева.
    На моята кола и на двете седялки им цъкат релетат и отдолу до буксата отива напрежение,но има три кабела като единият е маса ( - ) ,а другите два са Плюс, обаче по единият плюсов кабел има напрежение при вкл'чено копче на подгрева,а по другият няма ( в този момент) , а при изключено копче е обратното ( плюст се мести при включване и изключване) и незнам дали трябва да е така и дали просто ми е прекъснат реотана в седялката.
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

  • #2
    Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
    Някой сблъсквал ли сее с такива седялки на които не им работи подгрева.
    На моята кола и на двете седялки им цъкат релетат и отдолу до буксата отива напрежение,но има три кабела като единият е маса ( - ) ,а другите два са Плюс, обаче по единият плюсов кабел има напрежение при вкл'чено копче на подгрева,а по другият няма ( в този момент) , а при изключено копче е обратното ( плюст се мести при включване и изключване) и незнам дали трябва да е така и дали просто ми е прекъснат реотана в седялката.
    ми измери реотана с мултицет
    Volvo S80 2.0 T5 180hp
    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
      ми измери реотана с мултицет
      сложна работа. в книгите пише колко трябва да им е съпротивлението ама след температурния регулатор. а до него за да се стигне трябва да разпориш седалката. аз от доста време се навивам да го направя това ама все не се захващам
      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
      Peugeot 508 RXH 02.2013

      Comment


      • #4
        И на моята 155-ца не и работи подгрева , но не съм и опитвал да го направя, мога да пробвам ако не намеря кожени и реша да тапицирам тези отново.
        2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
        CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

        Comment


        • #5
          аз честно казано не съм виждал 155-ца с работещ подгрев на седялките,но все пак ме нерви факта че моите имат подгрев ,а не работи. Ама не ми се разпарят седялки заради това.
          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

          Comment


          • #6
            е то ел. нагласяването си е достатъчна глезотия. може би напролет ще оправя и греенето
            Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
            Peugeot 508 RXH 02.2013

            Comment


            • #7
              Аз на дедрата имам същия проблем. релетата "цък-ат", ток има, но не греят , а и лампите на тъблото не светват...
              Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
              Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

              България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

              Comment


              • #8
                незнам но аз си мисля да не този температурен регулатор дето е в седялката да е сдал багажа и затива да не тръгва подгрева?!
                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                  незнам но аз си мисля да не този температурен регулатор дето е в седялката да е сдал багажа и затива да не тръгва подгрева?!
                  предполагам че е силно чувствителен към намокряне. но ако някой го е виждал изваден да казва
                  Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                  Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                  Peugeot 508 RXH 02.2013

                  Comment


                  • #10
                    да да казва че ако се навия още малко може и да си изкормя едната седялка да видя ко става вътре
                    Аз съм малко от хората дето ги глождят малките неща
                    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                    Comment


                    • #11
                      Разтапицирането не е толкова сложно, колкото повечето хора си мислят. Hе визирам конкретно Алфа или Ланчиа, но съм разтапицирал и не е нещо страшно.
                      Иначе съм гледал една фордова седалка и вътре не е темперетурен регулатор, а защита, която или изгаря или се прекъсват кабелите към нея. Все се каня да я погледна, но... все не остава време. Моят въпрос по темата е дали по принцип се появяват някакви проблеми по останалатa електрика извън седалката...
                      Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                      Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                      България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                      Comment


                      • #12
                        ами аз понеже съм си слагал седалките допълнително та общо взето видях каква е цялата ел. схема. 1. има отделни кабели за движението и подгряването на седалките с отделни бушони. 2. големия електронен блок е ангажиран само с движението, той за подгряването не играе. 3. Всяка седалка си има отделно реле за подгряването. 4. Бутоните за пускане и спиране са много глупаво направени и лесно се повреждат. 5. този митичен температурен регулатор (по един за всяка седалка) неизвестно защо е заврян вътре в седалката, идеята му е да не допуска загряване над 26 градуса. нагревателите в седалката и облегалката са независими един от друг и изгарянето на единия не би повлияло на другия. Точно това ме навежда на мисълта че именно в регулатора е проблема
                        Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                        Peugeot 508 RXH 02.2013

                        Comment


                        • #13
                          хмм аз не знаех че и облегалката има подгрев ... Интересно
                          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • #14
                            Готов си бе младеж
                            http://webcache.googleusercontent.co...www.google.com
                            Alfa 155 2.0TS 8V '93
                            sigpic
                            VW LADAVAGEN '81
                            CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                            Comment


                            • #15
                              Ба ти майтап си напрай с мене
                              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                              Comment

                              Working...
                              X